Klacht: Onterechte afsluiting + binnen gestelde betalingstermijn afgesloten.

op 07 juli 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Incasso gestorneerd, 24 uur later handmatig overgemaakt vanaf zelfde rekeningnummer. Maand van huis vanwege werk. Alle communicatie gemist. Twee dagen te vroeg afgesloten. Ik heb aan alle voorwaarden voor betaling voldaan maar ze zijn hem ” kwijt” . Ik kan geen enkele ingang vinden dit snel correct af te handelen maar wordt verwezen naar het incassobureau waar het inmiddels ligt. Betalingsbewijzen aangeleverd.
Account gemaakt op forum maar kan niks posten, geen toegang tot pagina. samen met callcenter medewerker nieuw account gemaakt, zelfde probleem.
Callcenter heeft gedaan wat het kon maar handelt volgens protocollen, welke overigens niet in de voorwaarden staan. 4 jaar geen incasso gemist, ook de nieuwe termijn is afgeschreven. Allen zeiden me te wensen dat ze het direct konden heraansluiten omdat het voor hun duidelijk was dat ik hier geen blaam tref. sterker, ik heb de rekening ruim 10 dagen voor einde eerste betalingstermijn voldaan (er volgt een tweede van 14 dagen na herinnering) en ze hebben 2 dagen voor verstrijken termijn het internet afgesloten. De klacht is dat ze a, hun voorwaarden hebben geschonden , b, er geen enkele mogelijkheid is dit aanhangig te maken bij de juiste personen. Ik was een voorbeeld klant als het ging om betalen volgens de gesproken medewerkers maar ze konden niks doen.

Snelle heraansluiting omdat ze adequaat reageren en even checken of ik daadwerkelijk heb betaald.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door H4ns