Klacht: Onterechte afsluiting

op 23 mei 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik ben nu anderhalve week afgesloten vanwege een bedrag van november 2015. Deze is op 3 december 2015 betaald. Maar tele2 zegt deze niet te kunnen vinden. Heb al meer dan 10x een betaalbewijs gestuurd. Maar er word naar mijn zeggen niet aan gewerkt. Wel afsluiting. Als ik bel met tele2 word er gezegd dat ik teruggebeld ga worden maar dit gebeurd ook niet. Dan weer dat ik binnen 2 uur aangesloten word. Of doorverbonden word. Maar niets is waar. Laatste telefoontje dat ik naar bos incasso ben gestuurd deze heb ik net gesproken en er is helemaal geen dossier. Heb een klachtenformulier ingevuld en er zou ook contact worden opgenomen worden met mij maar ook niet. Word het nu echt zat dat tele2 zo met klanten omgaat. Al die valse beloftes.

Als het eens een keer opgelost gaat worden en ik weer aangesloten wordt. Misschien een keer contact met mij opnemen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vanessa1981