Klacht: Onterechte afschrijvingen

op 07 mei 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het bedrijf STG ADYEN heet al 6 keer een bedrag van 9,99euro van mijn rekening afgeschreven onder omschrijving SpotifyNL. Ik heb al een abonnement bij KPN alles in een met spotify erbij en ik heb nergens anders extra of apart spotify aangevraagd

Gewenste Oplossing:

Afschrijvingen graag stopzetten en onterechte aafgeschreven bedragen (9,99x6=59,94) terugstorten op mijn rekening

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 10 mei 2016 om 09:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Janusz Pilch,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan:

http://spotify.com/nl/

met vriendelijke groet,

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door januszPilch0906