Klacht: onterechte afschrijving via Ideal

op 10 juni 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is een bedrag van 29,25 afgeschreven van mijn rekening bij SNS via ideal zonder dat ik mijn digipas heb gebruikt.De gegevens bij de afschrijving luiden:tegenrekening NL27 ABNA 0418886717 Naam: POSTNL BY ADYEN.Omschrijving :14146537652345000030001610375983 PostNL Ordernummer 1120144475 referentie 0806201611:03 003000161037598

Gewenste Oplossing:

Wanner ik mijn onterecht afgeschreven bedrag terugontvang en wanneer er geen onterechte betalingen meer worden gedan

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 22 juni 2016 om 09:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte William den Haan,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan:

https://pvhs.postnl.nl

met vriendelijke groet,

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door charles den haan