Klacht: onterechte afschrijving van mijn credit card

op 06 juli 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Er wordt ineens vanaf juni 39,95 van mijn creditcard afgehaald door de firma JustFab ZONDER mijn toestemming. Via internet begrijp ik nu dat ik een Vip Lid ben van Fab. Ik ken Fab niet en wil ze niet kennen. Ik heb nog nooit schoenen van ze gekocht. Ik eis dat de bedragen van 2x 39,95 en 1 x 6,24 zsm worden teruggestort. Mijn Credit card is nu geblokkeerd, maar we vinden vast wel een andere manier om mijn geld te retourneren. Binnen 3 dagen verwacht ik een reactie.

Ik ben pas tevreden als ik mijn geld terug heb. Zo niet dan zal ik verdere stappen ondernemen. Dit is pure fraude.

Bericht van Adyen

7 maanden geleden - Geachte mevrouw Buijert, Dank voor uw bericht aan Adyen. Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en terugboekingen kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan, in dit geval JustFab. Wij zijn niet gerechtigd enige terugboekingen te doen. Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers Met vriendelijke groet, -- Adyen Support support@adyen.com www.adyen.com

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 25 juli 2016 om 14:15 geantwoord

Geachte mevrouw Buijert,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Buijert