Klacht: Onterechte afschrijving van betaalde ongewenste sms diensten 6010 door tele2.

op 17 mei 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Mijn zoon van 13 heeft voor school een telefoon + een abonnement van € 11 per maand. Vanaf februari ontvangen wij, ouders, echter facturen van € 65 over maart en € 45 over april. Vlg tele2 heeft mijn zoon zich zelf aangemeld bij sms 6010. Uit historische gegevens blijkt dat mijn zoon op 13 februari eenmalig het woord ok heeft gesmst naar 6010. Hiermee zou hij kans maken op een ipod touch. Hij zou nooit een link hebben geopend. Als reactie krijgt hij het bericht dat de ingevoerde tekst ongeldig was, omdat dit OK had moefen zijn ipv ok. Toch wordt er vanaf die datum nagenoeg dagelijks 2x € 1,50 in rekening gebracht. Tele2 hanteert een art 8.1 ( klant staat in ……. ook al gebeurt dit zonder toestemming ) Mag dit? Weet dat dit al meerdere keren bij Kassa op tv is geweest en dat T mobile en Vodafone dit vergoeden.

Geld terug+ Blokkade van betaalde ongewenste sms diensten.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Miranda Z