Klacht: Onterechte afschrijving van 29,50

op 11 september 2015 over Zorgtoeslag.nl in de categorie Adviesbureau

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dochter (18 jr) voor het eerst zorgtoeslag aangevraagd. Wist niet precies op welke site en is terechtgekomen bij zorgtoeslag.nl Ze heeft haar gegevens ingevuld (gratis staat er op 1e pagina) en 2 weken later wordt er geld afgeschreven van haar rekening. Bij belastingdienst niets bekend van aanvraag dus nu direct de toeslag bij Belastingdienst aangevraagd.

Gewenste Oplossing:

We hebben het bedrag laten storneren.
Graag duidelijk vermelden dat het NIET gratis is en wijziging van de naam. Deze is te misleidend.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zorgtoeslag.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zorgtoeslag.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Zorgtoeslag.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Zorgtoeslag.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Zorgtoeslag.nl

Heeft op 23 juni 2016 om 16:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door zorgtoeslag2015