Klacht: Onterechte afschrijving creditcard

op 18 april 2016 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

Ook hier onterechte afschrijving creditcard achteraf. Bij ophalen auto Terife moest ik betalen met creditcard, dit zou teruggestort worden bij volle tank aflevering. Dit niet gebeurd, wel met volle tank geleverd. Via site 2 facturen, waarop 2x de autohuur staat vermeld. Ik betwijfel of ik het geld ooit nog terugzie… Incident gemeld, afwachten.

Terugstorten onterecht bedrag.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Jolanda3333

1 jaar geleden - Ben nog steeds aan het mailen met Goldcar. Ze hebben me uiteindelijke factuur gestuurd, waarop aangegeven staat dat ik voor Super Relax en Upgrade getekend zou hebben. Ik heb inderdaad getekend, maar na serieus TWEE keer gevraagd te hebben aan de dame aan de desk, verzekerde ze me dat het alleen voor een voorschot op de benzine was. Aangezien het contract in het Spaans is, moest ik haar wel op haar blauwe ogen geloven. Gigantisch genaaid dus. Voor maar liefst 160 euro. Ik vind dat een gigantisch bedrag, dus ik blijf ze lastig vallen met mails en terugvragen van bedrag.

Alle klachten die gemeld zijn door Jolanda3333