Klacht: Onterechte afschrijving

sophiereef op 11 september 2021 over Katja Callens in de categorie Boeken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een 3 maanden plan heb ik eenmalig aangeschaft maar geen abonnement. Er is alsnog weer een 2e x geld van mijn rekening afgeschreven zonder dat ik mijn toestemming heb gegeven!

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld van de 2e afschrijving terugkrijg!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Katja Callens over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Katja Callens in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Katja Callens een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Katja Callens

Heeft op 12 september 2021 om 17:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Sophie,
Bij bestelling is duidelijk aangegeven dat het om een abonnement gaat. Zowel voor als na bestelling.

Met een eenvoudig mailtje naar mij kun je het abonnement stopzetten. Mijn emailadres is [email protected]

Stuur me dus gewoon een mailtje en we lossen het meteen op. Ik hoor graag van je. En houd eventueel je spamfolder in de gaten mocht je geen antwoord in je inbox zien.

Met vriendelijke groeten,

Katja Callens

Alle klachten die gemeld zijn door sophiereef