Klacht: Onterechte afschrijving

Speters67 op 09 september 2021 over Katja Callens in de categorie Boeken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

1 x iets besteld en nu 3 maanden later weer afschrijving gedaan. Heb haar gemaild

Gewenste Oplossing:

Nog geen reactie

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Katja Callens over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Katja Callens in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Katja Callens een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Katja Callens

Heeft op 09 september 2021 om 21:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Saskia,
Bij bestelling is duidelijk aangegeven dat het om een abonnement gaat. Zowel voor als na bestelling.

Met een eenvoudig mailtje naar mij kun je het abonnement stopzetten. Mijn emailadres is [email protected]

Stuur me dus gewoon een mailtje en we lossen het meteen op. Ik hoor graag van je. En houd eventueel je spamfolder in de gaten mocht je geen antwoord in je inbox zien.

Met vriendelijke groeten,

Katja Callens

Alle klachten die gemeld zijn door Speters67