Klacht: onterechte afschrijving

op 12 september 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb eens geprobeerd iets van microsoft office te installeren. Dit is uiteindelijk niet gelukt en maak dus geen gebruik van microsoft office. Toch word er nu wel iedere keer 10 euro van mijn bankrekening gehaald. Ik boek het ook iedere keer weer terug.

Graag zou ik willen dat deze afschrijvingen ongedaan worden gemaakt.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 12 september 2016 om 11:36 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan.

U heeft een abonnement lopen bij Microsoft voor Microsoft Office. Om dit abonnement stop te zetten, moet u direct contact opnemen met Microsoft. U kunt hiervoor het volgende telefoonnummer bellen: 020-5001500, of een e-mail sturen naar support@office365.com.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Adyen Support
support@adyen.com