Klacht: onterechte afschrijving

op 20 juni 2016 over Privilege in de categorie Online Veiling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ook bij onze (schoon) ouders van 80+ wordt sinds twee jaar een bedrag van resp. € 80,– en € 85,– van de rekening geincasseerd. Dit jaar constateerde mijn (heldere) schoonmoeder het zelf en wij zijn daarom maar eens op onderzoek uit gegaan. Sinds twee jaar overgestapt van KPN naar Pretium nadat Pretium hen telefonisch heeft kunnen bepraten en nu krijgen ze dit er bij. Inmiddels een MOI melding opgestart voor de incasso van 2015 en we moeten nu nog even uitzoeken hoe we de incasso van 2016 kunnen terug halen.

Gewenste Oplossing:

Duidelijkheid voor welke diensten dit zgn. abonnement voor bedoeld is en hoe we dit voor de toekomst kunnen stopzetten/tegenhouden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Privilege over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Privilege in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Privilege een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Privilege

Heeft op 20 juni 2016 om 16:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door seniorensmook