Klacht: Onterechte afschrijving

op 14 mei 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via de mail op mijn ING app kreeg ik een bericht dat er op 19 mei aanstaande €9.99 word afgeschreven. Ik denk dat dit onterecht is omdat ik me nooit ergens voor heb aangemeld. Zouden jullie me kunnen helpen aangezien ik niet weet hoe ik dit kan tegen gaan.

Vriendelijke groet,

Rick Hakkaart

Gewenste Oplossing:

Als jullie mij zouden kunnen uitleggen wat de afschrijving inhoud en waarom ze dit bedrag willen afschrijven.

Vriendelijke groet,

Rick Hakkaart

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 17 mei 2016 om 07:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Rick Hakkaart,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan:

http://spotify.com

met vriendelijke groet,

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Rickhakko