Klacht: Onterechte afboeking, ivm geen abonnement

op 02 september 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Moet minimaal 60 dagen wachten tot de Telegraaf onterechte incasso’s terugboekt! Abonnement is per abuis van onze rekening afgeschreven.

Gewenste Oplossing:

Als de Telegraaf met spoed dit geld terug gaat boeken, en er minimaal een excuusbriefje uitgaat. Wij hebben geen abonnement!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 02 september 2016 om 16:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Aanhane,

Hartelijk dank voor het doorgeven van uw klacht.
Helaas kunnen wij op basis van de gegevens die u hier aangeeft de transactie niet terugvinden. Hiervoor hebben wij uw rekeningnummer nodig.
Graag zouden wij u willen verzoeken om hierover direct contact met ons op te nemen zodat wij u verder kunnen helpen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en wensen u nog een fijne dag toe.

Met vriendelijke groet,
Petruschka ~ De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door FamAanhane