Klacht: Onterechte administratiekosten

op 17 juli 2016 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Had geen factuur per mail ontvangen. Kreeg per postveerste herinnering met € 8,50 administratiekosten erbij. Heb het oorspronkelijke bedrag gelijk overgemaakt en gemeld dat ik niet eerder iets ontvangen heb. Krij g ik een week later een laatste herinnering voor die administratiekoste. Bij een eerste herinnering mogen er nog geen administratiekosten in rekening gebracht worden!

De kosten dienen weer in mindering gebracht tw worden zoat geen herinneringen of aanmaningen meer ontvang

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Afterpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Afterpay

Heeft op 20 juli 2016 om 11:08 geantwoord

Geachte mevrouw Rothuis,

Hartelijk dank voor uw bericht. In uw e-mail geeft u aan dat u geen (digitale) factuur en herinneringen heeft ontvangen.

Volgens de administratie van AfterPay en onze technische informatie zijn alle digitale betaaloverzichten verzonden en afgeleverd. Deze zijn allen verzonden naar johesale@hotmail.com op:

Overzicht:
23-05-2016 oorspronkelijk betaaloverzicht
08-06-2016 Kosteloze emailherinnering
27-06-2016 herinnering met ophoging
04-07-2016 emailherinnering
12-07-2016 herinnering met ophoging

Aanvullend hebben wij op 11 juli 2016 een herinnering per post naar u toegestuurd.
Uw betaling ad € 42,90 hebben wij ontvangen op 4 juli 2016 en verwerkt op uw openstaande betalingsoverzicht. AfterPay hanteert standaard een betaaltermijn van 14 dagen, na vervallen van deze betaaltermijn hebben wij u kosteloos nog een herinnering gemaild met een extra betaaltermijn van 14 dagen.

Om de administratiekosten te voorkomen hadden wij graag uw betaling ontvangen voor 23 juli 2016. Door het uitblijven van een tijdige betaling heeft u een nieuw betalingsoverzicht ontvangen met administratiekosten. Het restant openstaande saldo betreft € 8,50.
Vriendelijk verzoeken wij u het openstaande bedrag aan ons over te maken. U kunt de € 8,50 overmaken op:
• NL24ABNA0598152180;
• ten name van AfterPay te Heerenveen;
• onder vermelding van het AfterPay kenmerk 219986413.
Wij vertrouwen u hiermee van dienst te zijn geweest en hopen dat u in de toekomst weer gebruik maakt van AfterPay.

Monique
Klantenservice AfterPay

Alle klachten die gemeld zijn door Johesale