Klacht: Onterecht verbannen

op 31 december 2017 over Habbo Hotel Nederland in de categorie Internet Games

Geachte,

Mijn Habbo naam is em.ia_ (met de punt en het lage streepje). Enkele tijd (minder dan 6 maanden) geleden, ben ik permanent verbannen.. ik ben permanent verbannen wegens ‘het proberen om meubi/credits/accountsgegevens te stelen’. Echter klopt hier in zekere zin niets van. Mijn safe account (account waarop ik mijn spullen bewaar, voor het geval dat mijn eigen wordt gehackt) heet — (3 streepjes, precies zo) en is ook verbannen wegens de zelfde redenering. Echter klopt deze reden dus niet, en snap ik helemaal niet waar dit vandaan wordt gehaald! Ik heb hier niets mee te maken, en snap het helemaal niet. Ik heb enkele malen gemaild, echter krijg ik automatisch mailtje dat mijn ban blijft en ik de regels moet lezen, wat ik al gedaan heb..

Oftewel, ik ben onterecht verbannen. Ik heb geen flauw idee hoe ik überhaupt of die meubels steelbaar zijn, een onlogische reden zonder uitleg dus!

Ik hoop dat ik een unban kan krijgen op BEIDE account.

Bij voorbaat dank,
em.ia_ aka —

Als mijn permanente verbanningen worden weggehaald op beide accounts.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Habbo Hotel Nederland

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Habbo Hotel Nederland nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Habbo Hotel Nederland in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Habbo Hotel Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Habbo Hotel Nederland

Heeft op 15 september 2018 om 23:08 geantwoord

Beste Habbo,

Het is ons opgevallen dat jij bezig bent met acties die tegen de Habbo regels in gaan. Uit een onderzoek is gebleken dat jij gegevens hebt geprobeerd om meubicreditsaccountsgegevens te stelen . Het proberen om meubicreditsaccountsgegevens te stelen gaat tegen de Habbo regels in. De reden van ons bericht is om je hiervan op de hoogte te houden en voorkomen dat er meubicreditsaccountsgegevens worden gestolen door spelers in de Habbo service.

Bij ernstige overtredingen van de Habbo regels, kun je een permanente ban krijgen. Ondanks dat wij snappen dat je weer terug wilt komen in het Hotel kunnen wij jouw account niet ontbannen. Je hebt hiervoor teveel andere Habbo's in gevaar gebracht en dat kunnen wij niet tolereren.

Het spijt ons maar wij kunnen je niet meer toelaten in het Hotel op het account waar jij om vraagt. Leer van deze situatie en zorg ervoor dat je op een ander account of een andere site altijd de regels leest zodat je deze niet kan overtreden. De Habbo regels zijn terug te vinden via de Habbo klantenservice: help.habbo.nl

Succes!

Filomiena
Konnichiwa!

Habbo Player Support
www.habbo.nl en www.habbo.be

Alle klachten die gemeld zijn door em.ia_