Klacht: Onterecht uit huis

op 09 augustus 2016 over Raad voor de Kinderbescherming in de categorie Hulpverlening

Bijdeze wil ik een klacht bij jullie neer leggen over onterechte melding van dat ik mijn zoontje jason van 2,5 jaar te hard hebt aangepakt/mishandeld tijdens mijn afspraak bij de sociale dienst te Arnhem.

21 jullie is mevr. Elsinghorst en mevr. Bosma en mevr. Van ham bij mij thuis geweest ivm de zorgmelding.
Zonder enige goede communicatie en onderzoek is mij gedwongen en gedreigd ( zo zie ik het ) dat ik naar een moeder en kindhuis in zetten ( waar je niet doodgevonden wil worden ) moet gaan per direct want als ik niet meewerkt raak ik mijn zoontje kwijt.
Ben er absoluut niet mee eens en ben zwaar ongelukkig hier met mijn zoontje.
Mevr. Cindy bosma van Rijnstad Arnhem ken ik al ruim 2 jaar en in de 2 jaar is er geen verbetering gekomen in de hulp die zij wil dat ik neem, heb der al aantal keren aangegeven dat ik geen hulp nodig heb met het opvoeden van mijn zoontje jason maar omdat zij zo aandrong om hulp te nemen heb ik het maar gedaan om van het gezeik af te te zijn alleen ik heb er niks aan gehad en door haar is alles maar erger geworden.

Het enigste hulp wat ik aan Cindy bosma vroeg is om mij te helpen om naar Rotterdam te gaan waar ik thuis hoor met jason en ook om van m’n ex af te komen ivm in het verleden aantal ruzie wat escaleerde.

Wat betreft mevr. Marlies van ham ( van wsg groep ) heb ik maar 2 keer gezien in 1 mnd tijd echter ik weet in godsnaam niet wat voor hulp zij mij moet aanbieden en zij kent mij niet eens.

Als ik en mijn zoontje veilig thuis zijn en van die beschuldiging af ben want slaat nergens op

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Raad voor de Kinderbescherming

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Raad voor de Kinderbescherming nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sophia van der meer