Klacht: Onterecht uit bus gezet

op 06 juli 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

goedemorgen,

ik heb auto pech en vandaag na lange tijd stap ik weer eens op de bus om naar amsterdam te reizen. ik had mijn reis zo gepland dat ik met de bus vanaf bolsward mijn woonplaats naar heerenveen zou reizen om vervolgens half 10 trein naar amsterdam zou pakken. echter had ik enkel mijn pinpas en een briefje van €50 en €5 kleingeld.
mij werd door de buschufeur verteld dat ik niet mee kon reizen omdat hij geen wisselgeld terug had, nergens staat dat een brifje van €50 niet geavepteerd wordt. vervolgens krijg ik een kaartje van €5 euro en word ik sneek alsnog uit de bus gezet met de melding hier kan je wel wisselen en volgonde bus pakken . vervolgens kost het vavanaf sneek nog eens €7 euro om naar heerenveen te reizen. Bizaaar en ongelooflijk hoe arriva met reizigers om gaat.

dat laat ik helemaal aan jullie over

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 06 juli 2017 om 10:20 geantwoord

Beste Ariya01,

Oei, balen dat je autopech hebt en dat je daarna dan ook niet mee kon met de bus. In de bussen geven we altijd aan dat er niet met €50,- betaald kan worden. Vanwege veiligheidsredenen heeft de buschauffeur geen wisselgeld voor betalingen met biljet van een €50,-.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2qME1Pv.

^JK
Arriva Webcareteam