Klacht: Onterecht smsjes en brief ontvangen

op 16 juni 2016 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Vorige week kregen we uit het niets smsjes van syncasso met een dossiernummer en dat we moesten betalen! Ik zei tegen mijn man dat we het maar moesten negeren want het sloeg nergens op. Er stond niet eens voor wat of wat voor bedrag bij. Later weer een sms dat we nog 2 dagen hadden om te betalen. Ik zei weer negeren. Nu ineens zei mijn man het is echt, het is van de NS. ik denk ja zal wel. Ik heb met de NS gebeld en zij weten van niets. Ik heb ook nooit van de NS een brief gekregen over incasso of over een achterstand. Ik betaal altijd mijn rekeningen.

Wanneer zij hun excuses aan bieden en zeggen dat het niet klopt wat ze hebben gestuurd. Ik ga geen 69,00 betalen die uit de lucht komt gevallen is wel makkelijk geld verdienen zo he informatie kopen en gewoon uit de naam van bedrijven zeggen dat mensen moeten betalen. Vind het gewoon oplichterij!

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Syncasso over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Syncasso in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Syncasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Syncasso

Heeft op 17 juni 2016 om 09:24 geantwoord

Syncasso heeft op 17 juni jl. een email verstuurd naar de betrokkene, waarin wij aan de betrokkene uitleggen waarom wij de sms hebben verzonden naar het betreffende telefoonnummer. Tevens geven wij de mogelijke oorzaak waardoor de eerdere aanmaningen per post niet zijn ontvangen. Wij vertrouwen er op deze klacht hiermee naar behoren te hebben afgehandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Rodriguez1992