Klacht: Onterecht proberen te vorderen van een gesloten dossier

op 02 oktober 2019 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

Zij proberen (hebben gedeelte loonbeslag gelegd) van een dossier van ING wat allang is afgesloten ik sta zelf niet eens meer in het systeem van de ING. De schuld wat ik daar heb opgebouwd dateert van eind jaren 90. Heb toen zelf via de incasso van de ING hoop afbetaalt. Toen jaren letterlijk jaren niks meer gehoord krijg ik plots loonbeslag brieven en noem maar op. Heb de ING zelf opgebeld en vernomen dat ik niet eens in het systeem sta. Heb dit ook vermeld aan van Arkel maar zij willen niks van weten. Met erbij dat ik soort gelijke zaak heb gehad over KPN dat ik ooit abbonement heb gehad en opeens een bedrag moest ophoesten. KPN zelf stond ik niet meer in het systeem. Heb mijn advocaat opgezet en alles wat er in beslag was genomen terug gekregen. Bleek dus dat er oude dossier worden opgekocht. Naar mijn weten is bij de ING alles betaald alleen kan ik het niet bewijzen. En door de loonbeslag kom ik meer in ellende met mijn vaste lasten.

Dat dit dossier wordt gesloten en mijn geld wat is beslag genomen terug krijg. Want er is voor honderden euro’s in beslag genomen voor iets waar ik niet eens in het systeem sta over wie het werkelijk gaat.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gerechtsdeurwaarder Van Arkel over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 02 oktober 2019 om 16:04 geantwoord

Geachte heer Saltik,

U hebt een klacht over ons geplaatst op Klacht.nl. Om uw klacht in behandeling te nemen, vragen wij u om uw klacht rechtstreeks aan ons te zenden. U kunt dat doen via onze website: vanarkelgerechtsdeurwaarders.nl | contact | klachtenregeling, waarna u van ons een inhoudelijke reactie ontvangt. Om dubbele werkzaamheden te voorkomen zullen wij niet verder via Klacht.nl met u communiceren.

Van Arkel Gerechtsdeurwaarders

Reactie van de melder van de klacht Mehmet.

6 maanden geleden - Zij hebben mij uiteindelijk het gehele bedrag terug moeten betalen. Dankzij mijn advocaat! Mensen laat je je niet zomaar oplichten door dit malafide bedrijf. Laat merken dat je niet dom bent!

Alle klachten die gemeld zijn door Mehmet.