Klacht: Onterecht permanent verbannen

op 10 maart 2018 over Habbo Hotel Nederland in de categorie Internet Games

Bij Habbo hotel Nederland ben ik onterecht permanent verbannen wegens het verkopen van virtuele eigendommen voor geld, hierdoor zijn al mijn virtuele eigendommen onterecht afgenomen en de klantenservice/helpdesk kijkt niet naar mijn persoonlijke situatie en zegt dat ik al mijn eigendommen kwijt ben.

Ik ben tevreden op het moment dat mijn account (MIKOMOMO) weer is ontbannen en ik weer toegang heb tot mijn virtuele eigendommen.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Habbo Hotel Nederland

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Habbo Hotel Nederland nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Habbo Hotel Nederland in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Habbo Hotel Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Habbo Hotel Nederland

Heeft op 15 september 2018 om 15:48 geantwoord

Beste Habbo,

Het is ons opgevallen dat jij bezig bent met acties die tegen de Habbo regels in gaan. Uit een onderzoek is gebleken dat jij virtuele goederen hebt (geprobeerd) te verkopen voor geld. Het verkopen van virtuele Habbo goederen gaat tegen de Habbo regels in. De reden van ons bericht is om je hiervan op de hoogte te houden en voorkomen dat er virtuele goederen worden verkocht door spelers in de Habbo service.

Bij ernstige overtredingen van de Habbo regels, kun je een permanente ban krijgen. Ondanks dat wij snappen dat je weer terug wilt komen in het Hotel kunnen wij jouw account niet ontbannen. Je hebt hiervoor teveel andere Habbo's in gevaar gebracht en dat kunnen wij niet tolereren.

Het spijt ons maar wij kunnen je niet meer toelaten in het Hotel op het account waar jij om vraagt. Leer van deze situatie en zorg ervoor dat je op een ander account of een andere site altijd de regels leest zodat je deze niet kan overtreden. De Habbo regels zijn terug te vinden via de Habbo klantenservice: help.habbo.nl

Succes!

Filomiena
Konnichiwa!

Habbo Player Support
www.habbo.nl en www.habbo.be

Alle klachten die gemeld zijn door MIKOMOMO