Klacht: Onterecht op lijst van BKR registratie

op 04 september 2018 over KPN in de categorie Alles-in-1

Hallo,

Vanmiddag ben ik schandalig behandeld, door een van jullie KPN servicemederkers.
Afspraak was dat de bestelde telefoon vandaag geleverd zou worden tussen 12 en 15 uur.
Om ca. 16 uur heb ik met de KPN contact opgenomen,aangezien de telefoon nog niet geleverd was..
Ik kreeg hierop te horen, dat de bestelling geanulleerd was, aangezien mevrr.Doemges op een lijst zou staan van de BKR registratie..
Toen ik zei ,dat dit onmogelijk was, werd ik wederom doorverbonden met een andere afdeling..
Na inmiddels al een half uur,in gesprek zijnde, werd er inderdaad na enige aarzeling en zonder excuses aangegeven dat er er ergens een foutje bij KPN was ingeslopen.
De betrokken medewerker was behoorlijk bot , en indien ik nog gebruik wilde maken van het aanbod moest ik mij maar weer opnieuw legitimeren met nu het rijbewijs ( ipv.het paspoort ).Gezien de hele gang van zaken heb ik aangegeven ,dat ik hier nog even over na wou denken.Hierop antwoorde de medewerker , dat hij het gesprek maar ging beeindigen en de verbinding werd van zijn kant verbroken… Deze behandeling heb ik nog nooit van enige firma meegemaakt en zowel mijn schoonmoeder ( waar de mobiele telefoon abonnement) voor was bedoeld en ondergetekende zijn voornemens om het abonnement per direct op te zeggen…

Gr.
Patrick Heijnen
Maasbrachterweg 40
6067 CS Linne

Moeilijke vraag.
KPN heeft bij mij nu volledig afgedaan..

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door p Heijnen