Klacht: Onterecht loonbeslag

op 24 juli 2018 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik begreep vandaag van mijn werkgever dat er beslag is gelegd op mijn loon en daarna zag ik dat ik een schrijven van Van Arkel had ontvangen.

Ten eerste vind ik het apart dat er blijkbaar al beslag is gelegd voordat ik hiervan op de hoogte werd gesteld.

Ten tweede wordt er niet correct rekening gehouden met mijn beslagvrije voet. Ook wordt in dit document verwezen naar brieven die ik niet per post of per email heb mogen ontvangen, anders had ik zeker eerder contact met Van Arkel opgenomen.

Ik heb een aantal lopende betalingsregelingen waar ik door dit loonbeslag niet aan kan voldoen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag een inhoudelijke reactie op de e-mail die ik vandaag naar Van Arkel heb verstuurd. Als zij akkoord gaan met mijn voorstel voor een betalingsregeling en het teveel ingehouden loonbeslag aan mij terugbetalen, dan zal ik mij netjes aan de betalingsregeling houden en dan ben ik tevreden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gerechtsdeurwaarder Van Arkel over deze klacht.

Bericht van Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

4 maanden geleden - Uw verzoek is inmiddels in behandeling genomen. Wij nemen rechtstreeks contact met u op. Met vriendelijke groet, Van Arkel Gerechtsdeurwaarders

Reactie van de melder van de klacht Senly.Gerrits

4 maanden geleden - Hallo, Ik heb nog geen inhoudelijke reactie ontvangen en al helemaal geen inhoudelijke oplossing. Mvg, Senly Gerrits

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 18 september 2018 om 08:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Gerrits,

Wij hebben uw klacht via klacht.nl ontvangen. Wij nemen uw klacht in behandeling en zullen u rechtstreeks van een inhoudelijke reactie voorzien. Om dubbele werkzaamheden te voorkomen zullen wij uw klacht niet verder via deze site behandelen.

Wij streven er naar u binnen vijf werkdagen na heden inhoudelijk van een reactie te voorzien.

Met vriendelijke groet,
Van Arkel gerechtsdeurwaarders

Heeft op 18 september 2018 om 08:42 geantwoord

Ik wil graag een openbare reactie zodat men kan zien hoe van Arkel met mensen omgaat

Alle klachten die gemeld zijn door Senly.Gerrits