Klacht: onterecht kosten in rek gebracht (toestel factuur)

op 13 december 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik heb gebeld wat de mogelijkheden zijn omdat mijn toestel mijn abonnementsnummer 0640211656 (klantnummer 10312274006)gestolen is.
Ik heb gebeld naar de klantenservice en kreeg een medewerker aan de lijn. De vriendlijke mevr gaf aan: uw toestelprijs van het huidige abonnement zou kunnen worden afgekocht om zodoende direct een nieuw toestel te bestellen.
Daarop zei ik oke dat zou erg fijn zijn. Dus mevr van Tele 2 zou mij doorverbinden naar de afdeling annuleringen voor meer informatie en om het verder te regelen.
Bij de afdeling annuleringen zei een medewerker van tele 2: Dit gaat niet Mnr mathijsen, omdat u volgende maand pas het factuur krijgt van tele2, kunt u dan pas een nieuw toestel bestellen. (dus u kunt niet direct een nieuw toestel bestellen.)
Ik zei toen hierop: hier ben ik nu niet mee geholpen, dan koop ik los een nieuw toestel.
Vervolgens zei de medewerker dat het al bij de vorige afdeling geregeld was.
Ik vind dit erg vreemd want hier heb ik nooit toestemming voor gegeven. Voor dit probleem heb ik wekelijks voor terug gebeld naar tele2. Er zou een case tot 3 maal toe worden gemaakt om de gesprekken terug te luisteren. Ik hoor hier vervolgens helemaal niks meer over.

Tot mijn verbazing wordt nu 374euro in rekening gebracht> Tele 2 geeft nu uiteindelijk aan hier niks meer aan te kunnen doen..
Dit is toch te gek voor woorden.

Toestel betaling terug trekken. Ik heb hier dan ook geen akkoord voor gegeven onder de juiste voorwaarden.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeffrey.Mathijsen