Klacht: Onterecht kosten

op 27 december 2017 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een onterechte kosten van 252,50 euro binnen gekregen . Volgens hun heb ik 3000 MBs internet buiten bundel gebruikt maar dat is helemaal niet zo, alles wat ik gebruik had was gewoon mijn abonnement en nog mals geen buiten bundel!
Ik heb hun telefonisch ook paar keer bereikt , die eene zegt dat ik in november buiten bundel internet heb gebruikt, die andere medewerker zegt dat ik in maanden voren heb ik buiten bundel internet gebruikt , dus geen antwoord van hen. En als ik naar die specificaties die ik van hun heb gekeregen , kijken zie ik niks dat ik buiten bundel heb gebruik.
Ik wil graag ze hun fout gaan na kijken bij me en die onterechte kosten terug pakken.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ze die onterechte kosten terug pakken!
Alvast bedankt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 22 februari 2018 om 12:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Ali Akbar Nazari Ghasem,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend om te lezen dat u een onterecht factuur van ons heeft ontvangen.

Er is inderdaad onterecht een bedrag van €250,05 in rekening gebracht. Op dezelfde factuur wordt een correctie gedaan van €12,50. Het resterende bedrag van €237,59 wordt uiterlijk over zes weken terug gestort op het bekende rekeningnummer van ons.

Excuses voor het ongemak.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geëinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Rowena

Simpel

Alle klachten die gemeld zijn door Ghasem