Klacht: Onterecht kosten

op 27 december 2017 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een onterechte kosten van 252,50 euro binnen gekregen . Volgens hun heb ik 3000 MBs internet buiten bundel gebruikt maar dat is helemaal niet zo, alles wat ik gebruik had was gewoon mijn abonnement en nog mals geen buiten bundel!
Ik heb hun telefonisch ook paar keer bereikt , die eene zegt dat ik in november buiten bundel internet heb gebruikt, die andere medewerker zegt dat ik in maanden voren heb ik buiten bundel internet gebruikt , dus geen antwoord van hen. En als ik naar die specificaties die ik van hun heb gekeregen , kijken zie ik niks dat ik buiten bundel heb gebruik.
Ik wil graag ze hun fout gaan na kijken bij me en die onterechte kosten terug pakken.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ze die onterechte kosten terug pakken!
Alvast bedankt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Ghasem