Klacht: Onterecht klachten sluiten

op 01 juli 2012 over Menzis Zorgverzekeringen in de categorie Zorgverzekering

Ik ervaar dat Menzis/Anderzorg ten onrechte klachten afsluit om zich zo beter voor te doen dan ze zijn. Na weken na het indienen van 2 machtigingen (1x neuroloog /1 x revalidatiearts) nog geen reactie te hebben ontvangen, diende ik hier een klacht in. Ga op vakantie, en tot mijn stomme verbazing (of eigenlijk bij dit bedrijf kijk ik nergens meer van op) is mijn klacht als opgelost afgesloten, omdat ik niet snel genoeg op hun reactie op de openbare klacht heb gereageerd. Zo kan ik mijn score ook kunstmatig hoog houden!

De klant zou een klacht die ten onrechte is gesloten, moeten kunnen heropenen of zelf laten afsluiten. Want nu wordt Het bedrijf dat een non-oplossing biedt, in de gelegenheid gesteld om zich als goede en snelle afga de aar te profileren, wat niet het geval is. Dat is ook jammer voor deze site want het haalt de geloofwaardigheid onderuit.

Bericht van Menzis Zorgverzekeringen

5 jaren geleden - Beste E. Leenheer, Het is zeker niet de bedoeling geweest om deze klacht te sluiten. Dit is een echt een misverstand geweest, daarvoor mijn welgemeende excuses. Je schrijft : Open mijn patiënten dossier maar. Nr 6179802900. Ik kan het op dit moment helaas nog niet openen. Daarvoor heb ik wat gegevens van je nodig. Ben je bij Menzis of bij Anderzorg verzekerd? Stuur als je wilt even je verzekerdennummer en eventueel tel. nr. aan webcare@menzis.nl en verwijs in je e-mail naar deze klacht. Dan nemen we z.s.m. contact met elkaar op. Met vriendelijke groeten, Leontine Seuren van Menzis team Webcare

Bericht van Menzis Zorgverzekeringen

5 jaren geleden - Beste E.A. Leenheer, ik heb inmiddels gezien dat je verzekerd bent bij Anderzorg. Ik heb je vragen en opmerkingen doorgezet aan mijn collega’s van verzekeringsmaatschappij Anderzorg. Als je nog aanvullende informatie wilt sturen, stuur het dan aan webcare@anderzorg.nl Zij nemen z.s.m. contact met je op. Nogmaals, het is nooit mijn bedoeling geweest de klacht onbesproken te sluiten. Vriendelijke groeten , Leontine Seuren Menzis team Webcare .

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Menzis Zorgverzekeringen in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Menzis Zorgverzekeringen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Menzis Zorgverzekeringen

Heeft op 29 oktober 2012 om 11:31 geantwoord

Meneer is verzekerd bij Anderzorg. Daar is de klacht in behandeling genomen.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Menzis Zorgverzekeringen beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht leenheer

5 jaren geleden - Klachten worden niet in behandeling genomen, alleen maar afgesloten met een standaard afwijzing. Een verzekerde wordt niet geholpen, doch gewoon het bos in gestuurd. Zo lost Anderzorg de klachten op.

Alle klachten die gemeld zijn door leenheer