Klacht: Onterecht incassering Privilege

riavandehoef op 13 december 2013 over Privilege in de categorie Online Veiling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben nog nooit lid geweest van Privilege, Ik heb afgelopen jaar al een brief gestuurd met de vraag of ze mij uit de database etc konden halen(Wegens een incassering van 70 euro, zonder lidmaatschap?), en nu is er weer in 1x zonder mijn toestemming 70 euro van mijn rekening afgehaald.

Gewenste Oplossing:

Mij compleet verwijderen uit de datebase van privilege, en het geld terugstorten van € 140,00

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Privilege over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Privilege in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Privilege een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Privilege

Heeft op 13 december 2013 om 19:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Van de Hoef,

Wij hebben uw opmerkingen over de onterechte incasso door Privilege op 13-12-2013 ontvangen via klacht.nl. In uw bericht geeft u aan dat u geld terug gestort wilt hebben, en dat wij uw gegevens verwijderen uit onze database

In telefonisch overleg is Privilege samen met u tot een oplossing gekomen om het lidmaatschap de beëindigen. Wij zijn blij dat we u van dienst konden zijn en met uw positieve reactie op het oplossen van de klacht.

Met vriendelijke groeten,
Webcare team Privilege

Alle klachten die gemeld zijn door