Klacht: onterecht in rekening gebrachte servicekosten door fout systeem!

op 27 augustus 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hoi,

Bij mijn afgelopen bestelling die bij mij is bezorgd ben ik misleid en wil ik daarom de betaalde servicekosten terug ontvangen.

Ik zal uitleggen waarom ik dit vraag.

Bij mijn vorige bestelling via de site stond er in het systeem dat er geen servicekosten werden berekend.

Daarom had ik mijn bestelling gedaan. Daarna kwam ik er pas achter dat deze servicekosten wel doorberekend waren maar toen was het al te laat.

Ik had het daarom niet kunnen voorkomen. Het is immers een fout in JULLIE systeem, daar kan ik niks aan doen.

Ik let er juist extra goed op of er wel of geen servicekosten weorden berekend en er stond duidelijk vermeld dat er geen servicekosten bij kwamen.

Daarom wil ik de betaalde servicekosten terug ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Gewenste Oplossing:

servicekosten retour ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door PH1985