Klacht: onterecht in het incidentenregister

op 10 juli 2015 over ING in de categorie Banken

Er is op 24 juni €105 op mijn rekening gestort waar ik niets van afwist , eenmaal opgemerkt heb ik direct contact opgenomen met de ing wat als gevolg bracht dat mijn rekening geblokkeerd werd (wat te begrijpen is) ik heb dus daarna een brief ontvangen en had weer contact moeten opnemen daarna heb ik weer een brief ontvangen over het feit dat ik geregistreerd zou staan in de incidenten register. Ik vind dat heel erg vervelend want dit is mijn enige rekening waar al mijn inkomsten en toeslagen opkomen. Dus hoe ga ik nu mijn vaste lasten betalen

Wanneer ik een nieuwe rekening kan krijgen om mijn inkomsten erop te laten storten het liefst hetzelfde deblokkeren .

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 10 juli 2015 om 12:16 geantwoord

Hey Cheverny,

Goed dat je hierover contact opneemt. Ik wil je vragen om hiervoor even contact op te nemen met de afdeling Incasso. Zij kunnen hier namelijk direct naar kijken.

Je kunt hen op werkdagen van 08:00 - 18:00 bereiken op het nummer: 058 234 00 61 (lokaal tarief). Lukt dat verder zo? Mocht je nog vragen aan mij hebben, dan raad ik je aan om dit via Facebook of Twitter te doen. Zie www.ing.nl/webcare voor de adressen!

Groet,

Hlbert
ING Webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door C.K