Klacht: Onterecht huurbedrag afgeschreven huurauto Goldcar

op 23 augustus 2017 over CarDelMar in de categorie Autoverhuur

Ik heb een all inclusive plus auto gehuurd via Car del Mar in ibiza. Het is een duurder pluspakket met een benzineregeling: full to empty. Dit staat in mijn voorwaarden. Car del Mar moest ik direct betalen voor een week €187. Vervolgens wijzen zij mij de waardeloze verhuurmaatschappij Goldcar in ibiza toe. Daar werd ik zeer agressief door geholpen en toen ik begin juli thuis kwam zag ik dat ze €100 van de borg hadden ingehouden. Terwijl ik thuis een formulier heb liggen dat alles akkoord is ingeleverd. Meteen Goldcar gebeld maar die geeft aan dat ik alleen via Car de Mar contact op mag nemen. Daar ben ik nu 2 maanden met alle frustraties van dien mee bezig. Ik moet deze Nederlandse klantenservice in het Engels benaderen in woord en schrift. Dat maakt het nog moeilijker en uiterst vreemd omdat ik duidelijk met Nederlanders te maken heb.

PROBLEEM: na weken mailcontact kreeg ik vandaag te horen dat de €100 is afgeschreven voor fuel. Ik kan dit antwoorduiteraard niet accepteren en vraag ,e nu af welke stappen ik het best kan omdernemen:
1. ik heb meer betaald voor een all inclusive plus pakker met full to empty regeling, dus je levert de tank leeg in
2. Een tank in Ibiza kost hooguit €25 en geen €100
3. Car del Mar schuift alle schuld op Goldcar en laat mij verder geen enkele bon of afschriften zien.
4. Over het all inclusive plus pakket wordt verder met geen woord gesproken terwijl ik daar Car del Mar meer voor heb betaald.

Restitutie van het teveel ingehouden bedrag van 100 euro

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar CarDelMar over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door karlijnrijkschroeff@hotmail.com