Klacht: Onterecht hoge kosten

op 30 juni 2016 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

In de mei moet ik voor mijn dochter €52.15 betalen ipv €10

Volgens de reclame houd je bij Simpel controle over je kosten. NIET DUS.

Mijn dochter kreeg overdag een melding dat ze 80 % van haar bundel had verbruikt. In dezelfde minuut kreeg ze een melding dat ze 100% van haar bundel verbruikt. Even later kreeg ik, vader, een melding dat kosten waren opgelopen was van €43 boven de €10 van het abonnement.
Ik was woest en heb Simpel gebeld.
Ik kreeg te horen, dat ze er niets aan konden doen.
En dat je een melding krijgt dat wil zeggen dat. Dat loopt met vertraging en is nog niet volledig bijgewerkt. Daar kan het meedoen. Dus niets controle over je kosten.
Ik moet het gewoon betalen

Dat ze de extra kosten kwijtschelden en je eerdere melding krijgt dat je ook daadwerkelijk je kosten onder controle kan houden

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Simpel

11 maanden geleden - Beste meneer Hoezen. Wat vervelend om te horen dat er onduidelijkheid is over uw factuur. Ik heb u een email gestuurd met een uitleg hoe de kosten ontstaan zijn. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Arjen Simpel klantenservice

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 21 juli 2016 om 11:31 geantwoord

Beste meneer Hoezen,

Naar aanleiding van uw melding heeft mijn collega u per e-mail geïnformeerd over het ontstaan van de gemaakte buitenbundelkosten.
Ik wil u adviseren om een Plafond in te stellen via uw persoonlijke Mijn Simpel pagina, om zo uw buitenbundelkosten onder controle te houden.

Ik hoop u voor nu voldoende te hebben geïnformeerd en mocht u nog vragen hebben, dan horen wij dit graag.

Casper

Simpel