Klacht: onterecht geld willen afschrijven

op 24 mei 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is nu al twee keer voorgekomen dat dit bedrijf 5,99 met automatische incasso van mijn rekening wilt afschrijven, heb hem kunnen weigeren via mijn bank. Geen idee waar dit bedrag voor is en ontvang hierover ook geen post. Graag hiermee stoppen of vermelden waar dit bedrag uit voorkomt.

Gewenste Oplossing:

Graag hiermee stoppen of laten weten waar dit bedrag voor is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 26 mei 2016 om 07:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Gerda Boer Rookhuizen,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan. De naam van de webwinkel komt terug in de omschrijving van de afschrijving.

met vriendelijke groet,

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door gerdaboerrook@hotmail.nl