Mijn Klacht:
Er is extra geld afgeschreven van mij rekening omdat ik volgens jullie ergens op internet een abonnement ben aangegaan waar ik niks van weet. jullie hebben het in onderzoek gezet. naar 4 keer gebeld te hebben en 4 keer de zelfde klacht te hebben door gegeven nu heb ik voor de 5e keer gebeld omdat het weer lang duurde nu blijk dat jullie weer een fout hebben gemaakt door het verkeerde nummer te checken en de case hebben gesloten ik ben echt boos als klant zijnde en eis een vergoeding voor alle moeite en wachttijd die jullie mij hebben aangedaan. Het is nu opnieuw in behandeling gezet. En moet opnieuw weer 30 dagen wachten.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden wanneer jullie het geld terug storten van de extra dienst die ik blijkbaar ben aangegaan waar ik geen toestemming voor heb gegeven. Ik eis een vergoeding voor de 5 maanden ongemak die ik heb geleden door jullie. Omdat jullie het verkeerde nummer hebben gebruikt. Ik heb duidelijk alle keren het nummer doorgegeven waar het om gaat.

