Klacht: Onterecht geld afgeschreven

nbeklacht op 06 december 2021 over Privilege in de categorie Online Veiling

Ik heb net ontdekt dat privilege’s boekt minstens de laatste 2 jaar 110 euro van mijn rekening af, en in October zelfs 2 keer 110 euros op 23 en 27 oktober . Ik heb een terugboeking voor een van de afschrijvingen gedaan en het is teruggestort en vervolgens weer afgeschreven. Ik heb het net opnieuw gedaan en het is in behandeling maar momenteel heb ik 2 keer betaald voor iets ,maar tot ik vanavond op de internet keek had ik geen idee voor wat bedrijf of dienst ik betaald. Ik heb het bedrijf online opgezocht maar zonder inlog code kan ik geen contact opmaken. Er staan geen contact gegevens op de openbaar pagina.Ik heb wel lang in het verleden Pretium telecom als telefoon provider gehad, maar zo ver ik weet heb ik nooit een machtiging gedaan voor privileges tenzij het stiekem samen verbonden was met de machtiging voor mijn telefoon dienst. Ik vind de manier van omgaan van deze bedrijf verschrikkelijk. Indien ze geen schriftelijke machtiging hebben is de afschrijving diefstal!

1.Ik wil van privilege BV bewijs hebben van de schriftelijke machtiging voor deze dienst.
2.indien ze geen bewijs kunt tonen wil ik de geld van alle jaren terug ontvangen inclusief de dubbel betaling voor dit jaar
3. Of ze wel of niet een bewijs kunnen tonen wil ik schriftelijke bevestiging dat mijn zo genoemd “ abbonement “ opgezegd is zonder kosten van dit jaar en de 110 euros van beide afschrijvingen terug ontvangen want ze hebben of geen machtiging gehad of als ik ooit een machtiging heb gedaan moet dit wel verborgen zijn geweest in de levering van de telefoon dienst.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Privilege over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Privilege in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Privilege een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Privilege

Heeft op 06 december 2021 om 11:04 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door nbeklacht