Klacht: Onterecht geld afgeschreven

op 03 september 2018 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Beste bol.com,

Na tig telefoontjes, e-mails en beloftes verder mail ik jullie weer. Er is mij door meerdere collega’s beloofd zowel toegezegd dat ik mijn geld binnen 5 werkdagen zou terugkrijgen. Dit is niet gebeurd.
Nu krijg ik zo’n antwoord en ook daarover gebeld en uiteraard zegt de creditcard maatschappij dat jullie 2x geld op jullie rekening hebben van mij en dus een dient terug te betalen aan mij.
Ik verwacht dan ook nu van jullie je volledige medewerking en hier spoed achter te zetten voor ik verdere stappen ga ondernemen.

Ik vind het echt niet kunnen hoelang jullie mij aan het lijntje houden en iedere keer anders beloven, toezeggen en nu mee af proberen te schepen. Tevens mij niet terug bellen als jullie dit beloofd hebben etc.

Ik heb dit nooit eerder zo meegemaakt met jullie. Ik vind de service nu zwaar onder de maat gezien bovenstaande.

Ik hoop dat jullie mij toedoen waar ik recht op heb en spoedig mogelijk contact op nemen en dit in orde maken.

Desirée Castricum

Geld terug!!!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 05 september 2018 om 16:33 geantwoord

Beste Desiree,

Mijn collega Nicky is met jouw casus bezig. Ik begrijp het hoor, dat je het aankoopbedrag graag terugkrijgt.

Voor deze casus blijf ik aan de zijlijn staan. Vrijdag check ik het nog even en is er nog geen resultaat, onderneem ik actie. Ik ga er vooralsog vanuit dat je het betaalde bedrag gewoon terug komt.

Jolanda van bol.com

Heeft op 11 september 2018 om 07:55 geantwoord

Goedemorgen,

Wij zijn weer 6 dagen verder en nog steeds niets meer gehoord en geen geld.

Kunnen jullie mij bellen hoe dit nu opgelost gaat worden. Jullie hebben nu lang genoeg de tijd gehad.

Gr Desiree Castricum

Alle klachten die gemeld zijn door Dmjcastricum