Klacht: onterecht geld afgeschreven

op 01 december 2016 over Privilege in de categorie Online Veiling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

er wordt steeds geld van mijn rekening afgeschreven. het is niet duidelijk waar dat voor is. ik heb geen contract bij Pretium. het ging eerst om 70 euro, daarna alras om 80 en nu zelfs 85 euro.

Gewenste Oplossing:

geen afschrijvingen meer en terugstorting

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Privilege over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Privilege in behandeling genomen

Bericht van Privilege

3 dagen geleden - Beste mevrouw Witteveen, Wij hebben u enkele keren getracht te bellen, maar hebben u helaas niet kunnen bereiken. De gegevens die u momenteel heeft achtergelaten op de website zijn niet voldoende om uw klacht te kunnen behandelen. Wij verzoeken u daarom vriendelijk om de postcode en het huisnummer en/of Privilegenummer waarop het Privilege lidmaatschap staat aan ons door te geven, zodat wij uw klacht in behandeling kunnen nemen. Met vriendelijke groet, Privilege Webcare Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - We hebben bericht ontvangen dat Privilege een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Privilege

Heeft op 01 december 2016 om 17:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door mevr witteveen