Klacht: onterecht geld afgeschreven

op 01 december 2016 over Privilege in de categorie Online Veiling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Privilege over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Privilege in behandeling genomen

Bericht van Privilege

1 jaar geleden - Beste mevrouw Witteveen, Wij hebben u enkele keren getracht te bellen, maar hebben u helaas niet kunnen bereiken. De gegevens die u momenteel heeft achtergelaten op de website zijn niet voldoende om uw klacht te kunnen behandelen. Wij verzoeken u daarom vriendelijk om de postcode en het huisnummer en/of Privilegenummer waarop het Privilege lidmaatschap staat aan ons door te geven, zodat wij uw klacht in behandeling kunnen nemen. Met vriendelijke groet, Privilege Webcare Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Privilege een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Privilege

Heeft op 01 december 2016 om 17:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door mevr witteveen