Klacht: Onterecht factuur ontvangen

op 01 oktober 2017 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Goedenavond,
Ik krijg zojuist een brief binnen van een factuur die ik open zou hebben staan. Hier klopt echter niets van. Ik heb mijn boeken netjes voor 1 augustus ingeleverd. Wel werd mij verteld dat één boek incompleet zou zijn vanwege een CD die zou ontbreken. Maar ik heb deze er nooit bijgekregen. Ik heb toen een betaalformulier meegekregen met het advies VanDijk te contacteren om mijn verhaal te doen. Na een (online) gesprek met een medewerker zou er een aantekening gemaakt worden met daarin vermeld dat de CD niet bij het boek heeft gezeten. En toen mocht ik alsnog het desbetreffende boek inleveren, nog vóór 1 augustus. Op 29 juli ben ik langs primera geweest om het boek op te sturen. Dus ik snap niet waar het mis is gegaan. Ik heb ook even tussen mijn bonnetjes gezocht, en ik heb het betaalbewijs gevonden. Daarnaast kan ik in mijn online betaalgeschiedenis zien dat ik netjes het pakketje heb betaald. Nogmaals; ik snap niet waar het mis is gegaan en ben dan ook niet bereid het boek (inclusief 40 euro aan incassokosten!) te vergoeden.

Ik ben tevreden op het moment dat de factuur komt te vervallen en ik dus geen openstaande betalingen heb staan.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 02 oktober 2017 om 11:17 geantwoord

Beste SBelahcen,

Naar aanleiding van uw reactie kunnen wij meedelen dat het boek niet is geaccepteerd omdat de bijlage ontbrak. Wij zien echter dat u contact met ons heeft opgenomen en dat toen is aangegeven dat het boek alsnog opgestuurd mocht worden. Wij hebben het boek inderdaad ontvangen maar de schaderekening is abusievelijk niet gecrediteerd. Wij hebben dat nu alsnog gedaan en hiermee is uw saldo op nul komen te staan.

Onze excuses voor het ongemak.

Vriendelijke groet,
Janet
Afdeling klantenservice VanDijk.

Alle klachten die gemeld zijn door SBelahcen