Klacht: Onterecht factureren

Ikbetaalnietaandieven op 17 september 2021 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Tijdens de eerste lockdown heeft iedereen toen de keuze gehad om of abonnement af te zeggen of te bevriezen en of een verrassings pakket. Ik had voor opzeggen gekozen. Ik ben in jaar 2020 in totaal maar 4 keer gaan trainen omdat ik net voor de eerste lockdown een abonnement had afgesloten bij ze. En dit was een pro abonnement en deze kan je maandelijks op zeggen en ten tweede is is dit een jaar abonnement. Nu dat ik andere klachten van mensen lees. Merk ik dat ik niet de enige bent. En daarbij zie ik nu waar ze me in willen strikken. Dus zonder mijn toestemming mijn abonnement in april 2021 verlengen. Want sinds april schrijven ze ineens weer af van mijn rekening. Klantenservice nummer is nergens te vinden en met die chat die altijd maar dezelfde antwoorden geeft. Ik wil niks betalen voor iets waar ik geen gebruik van hebt gemaakt en onterecht en zonder toestemming mijn abbo verlengen.

Nog afwachtend

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 17 september 2021 om 09:08 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Ikbetaalnietaandieven