Klacht: Onterecht € 240,- ingehouden

op 02 oktober 2017 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Auto gehuurd bij Gold Car via Ryanair. op 15 September 2017 opgepikt op Palermo Airport. Op 22 September netjes weer teruggebracht, zonder schade en met volle tank.
Toch is er van mijn credit card zonder verdere uitleg € 240,- ingehouden. Ik heb bij Ryanair een klachten ticket aangemaakt, maar vandaaruit ook geen reactie.

Gewenste Oplossing:

Mijn geld terug of een geode redden, waarom dit ingehouden is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hajee57