Klacht: onterecht dubbele leveringskosten moeten betalen a €42,50 per keer

op 08 december 2012 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

21-9 Bank (type Boris) besteld welke 16-10 bij mij thuis bezorgd zou worden. (ik heb hiervoor vrij genomen van mijn werk) Bank blijkt nog niet binnen te zijn bij Leen Bakker tegen die tijd en er wordt mij telefonisch medegedeeld dat de bank 6-11 BINNEN ZOU ZIJN BIJ LEEN BAKKER. Ik heb geantwoord dat ik zelf terug zou bellen voor het maken van een nieuwe leveringsafspraak. Krijg ik op 6-11 om 07:32u een smsbericht dat de bank v.a. over een half uur! tussen 08:00u-10:00u bezorgd wordt bij mij thuis.
Ik was dus niet thuis, en werd gebeld dat de bezorgers voor de deur stonden. Nadat ik bovenstaande vertelde tegen de meneer van de Leen Bakker was het geen probleem en zou de bank weer meegenomen worden en kon ik gewoon bellen voor een nieuwe afspraak, het was allemaal geen probleem..
Uiteindelijk is de bank 19-11 bij mij bezorgd en moest ik plots, niet eerder vermeld, 2 keer leverings kosten betalen van €42,50 per keer vanwege het 2de keer aanleveren van de bank anders zouden de leveranciers de bank weer meenemen als ik dit niet betaalde. Ik heb netjes betaald want ik kon hierover contact opnemen met Leen Bakker, de leveranciers kunnen hier immers niets aan doen/veranderen.
Na telefonisch contact met Leen Bakker blijkt dat het hoofdkantoor in hun documenten, genoemd: emails, het zo genoteerd hebben dat de bank op 6 nov geleverd zou worden, dus niet 6 nov binnen bij Leen Bakker zoals mij door de klantenservice vermeld werd. Zit je dan als klant. Ja mw. het staan zo genoteerd dus is het zo!! ?? En krijg ik mijn geld niet terug..
Na telefonisch contact dan maar een brief schrijven, wat overigens alleen kan via het contact formulier bij klantenservice op het internet, in de hoop dat mijn klacht bij het hoofdkantoor terecht komt waar ze die zogenoemde ‘emails’ als documentatie hebben. Klacht gemeld op 29-11 via de site van Leen Bakker met bijgevoegde brief maar tot op heden nog GEEN reactie. Wel direct betalen maar wanneer je je eigen geld terug wilt wordt er niet eens gereageerd!

Binnen 5 werkdagen tenminste €42,50 terug gestort op mijn rekening.

Alle klachten die gemeld zijn door de Snoo