Klacht: Onterecht claim geweigerd.

op 21 februari 2018 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik betaal iedere maand € 9,50 voor mijn toestelverzekering aan KPN. Nu ik er daadwerkelijk gebruik van wil maken, kan dat niet, want volgens KPN heb ik geen toestelverzekering. Wat ik al die tijd betaald heb is wel voor mijn toestelverzekering maar die is niet geldig?!

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat mijn claim per direct in behandeling wordt genomen. Tevens wil ik een schadevergoeding van de afgelopen 3 maanden waarbij ik geen gebruik heb kunnen maken van mijn toestel.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Roosje68