Klacht: Onterecht boze medewerker

op 07 augustus 2017 over Efteling in de categorie Attractiepark

Na 90 minuten wachttijd voor Symbolica vroegen wij om 22:45 (zaterdag 4 aug) aan een medewerker in Symbolica of wij uit de rij gelaten mochten worden om naar huis te kunnen gaan. Wij hadden eerst geroepen en gezwaaid maar hij en zijn vrouwelijk collega merkte ons niet op. Toen ik floot kwam hij naar ons toe en zei boos dat hij geen hond was. Natuurlijk niet, zei ik, maar legde hem uit dat wij naar huis moesten om onze hond op te halen. Hij vroeg me of ik wel wist waarom de wachttijd extra lang was. Ik zei: Ja, er was een technische storing die 20 tot 30 minuten extra had gekost. Hij zei dat hij wel wilde helpen, maar ik moest hem niet onrespectvol behandelen. Ik zei dat dit helemaal niet mijn bedoeling was. Hij liet ons toen uit de wachtrij vertrekken via een poortje (vlakbij de plaats waar je een keuze moet maken tussen 3 routes: geel, blauw of rood). We vonden het jammer dat we het niet meer haalden om in deze nieuwe attraktie te kunnen. Maar we vonden het nog vervelender om op deze manier door de medewerker te worden weggeleid uit de wachtrij.

Excuses van de Efteling zijn minimaal op zijn plaats.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Efteling

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Efteling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marc Kersten