Klacht: Onterecht BKR

Zaki Ghaleb op 03 december 2019 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Lezers,

Hierbij wou ik jullie laten weten dat Otto BV ………… zijn. Ik ga nooit maar ook nooit bij hun bestellen want je betaalt alles en nog melden ze je bij een incassobureau’s en zetten je BKR registratie. Ik heb ze nu elke week 2 x gebeld en 4 weken lang dus nu al totaal 8 x keer gebeld. Ze geven me gelijk maar ik blijf maar bellen en word ook moe ervan.

Gewenste Oplossing:

Wanneer er iemand word ontslagen en me bkr registratie weg is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 11 december 2019 om 12:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Zaki Ghaleb