Klacht: onterecht beslag orgtoeslag

op 04 november 2014 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

Vanaf december 2013 ligt er beslag op mijn zorgtoeslag tot in lengte van dagen. In 2012 heb ik geen aanvullende zorgverzekering dus zijn er geen betalingsachterstanden.Van Arkel heeft beslag gelegd en is uitgegaan van onjuiste informatie, die Stad Holland Zorgverzekeraars heeft doorgegeven.
Van Arkel geeft geen informatie over de opbouw van de vordering, status overzichten, reageert niet op brieven.

Van Arkel per direct het beslag op mijn zorgtoeslag ophef.
Alle onterechte vorderingen ophef. Per direct de onterechte bedragen overmaakt op mijn bankrekening. Daarnaast wil ik een schadevergoeding en smartengeld.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gerechtsdeurwaarder Van Arkel over deze klacht.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel nog niet in behandeling is genomen.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

Bericht van Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

2 jaren geleden - Geachte heer/ mevrouw, Graag komen wij met u in contact over uw klacht. U kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen: https://vanarkelgerechtsdeurwaarders.nl/contact/ Met vriendelijke groet, Van Arkel gerechtsdeurwaarders & incasso

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 01 augustus 2017 om 11:15 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Pas sinds juni 2015 behandelen wij klachten die zijn geplaatst op Klacht.nl. Omdat uw klacht voor juni 2015 is geplaatst, en het betreffende dossier inmiddels is gesloten, zetten we deze klacht op opgelost.

Wij geven hierbij wel aan dat Van Arkel geen enkele invloed heeft op de werking van de website klacht.nl. Klachten kunt u indienen zoals aangegeven in onze klachtenprocedure: https://vanarkelgerechtsdeurwaarders.nl/opdrachtgevers/klachtenregeling/

Mocht uw klacht nog niet zijn opgelost dan kunt u de klacht uiteraard opnieuw plaatsen.

Van Arkel gerechtsdeurwaarders en incasso

Heeft op 03 augustus 2017 om 22:24 geantwoord

Mijn Klacht

Gewenste Oplossing

Van Arkel per direct het beslag op mijn zorgtoeslag ophef.
Extra informatie

Geen telefoon.

Bericht van Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

2 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw De Feijter, Met de ons bekende gegevens, hebben wij geen (lopend) dossier kunnen vinden. Kunt u ons het betreffende dossiernummer doorgeven, zodat wij u verder kunnen helpen? Met vriendelijke groet, Van Arkel gerechtsdeurwaarders

Reactie van de melder van de klacht schild padjes

2 maanden geleden - dossiers 52078430, 54033472, 54028454

Bericht van Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

1 maand geleden - Geachte heer/mevrouw, Uit onderzoek is bevestigd dat wij geen lopende zaken meer hebben op uw naam. Er is dan ook sinds april 2015 geen sprake meer van beslag op uw zorgtoeslag. Wellicht is er sprake van bronheffing, in ieder geval is er geen sprake meer van enige actie door ons kantoor op dit moment. Met vriendelijke groet, Van Arkel gerechtsdeurwaarders en incasso.

Reactie van de melder van de klacht schild padjes

1 maand geleden - Het beslag op mijn zorgtoeslag was onterecht. Ik heb in 2012 geen betalingsachterstand bij stad holland. In 2012 heb ik geen aanvullende zorgverzekering. Ik verzoek u nogmaals hetgeen u heeft ontvangen via beslag op de zorgtoeslag terug te storten op mijn bankrekening. Vanaf december 2013 t/m mei 2015. mvg

Alle klachten die gemeld zijn door schild padjes