Klacht: Onterecht beschuldigt

op 31 januari 2014 over Xenos in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik was vandaag naar xenos geweest en had netjes afgerekend en heb ook wisselgeld teruggekregen. En mijn vriendin stopte daarna gewoon op haar gemak de spullen die ik had gekocht in haar tas. Maar we kregen geen bonnetje mee. Ik had het bonnetje ook niet nodig dus vroeg ik er ook iet om. Toen we de winkel uit waren, kwam de caissière naar buiten en begon te schreeuwen van dames, betalen! Dus wij liepen terug naar Xenos en mijn zus zei dat we al hadden afgerekend en wisselgeld terug hebben gekregen vervolgens zei de caissière: ja hier staat nog dat je moet betalen. Maar toen we gingen afrekenen stonden er nog klanten achter ons en die zeiden dat we al hadden afgerekend. Daarna riep ze een medewerker erbij en vroeg of er iets aan de hand was met de kassa en waarschijnlijk was de kassa vastgelopen. Daarna opende ze de bonnetjesapparaat en haalde onze bon eruit en zei jullie hebben vast ook niet jullie bonnetje gekregen, hier is jullie bon. Ik nam de bon aan en wachtte op een excuus maar daarna zei de caissière dat we mochten gaan zonder haar excuses aan te bieden.

Ik vind dit echt niet kunnen. Ten eerste weet ze dat we hebben betaald zoiets kan je toch niet na een paar seconden vergeten. Ten tweede ze heeft ons echt voor schut gezet midden in de stad en iedereen keek ons aan. En ten derde bied ze haar excuses niet aan.

Dat de caissière haar excuses aanbied en dat ze over dit gedrag wordt aangesproken.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Xenos

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Xenos nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Xenos in behandeling genomen

Bericht van Xenos

3 jaren geleden - Wij hebben de klant verzocht om rechtstreeks contact op te nemen met onze klantenservice om deze klacht verder in behandeling te kunnen nemen. Xenos BV Klantenservice

Xenos

Heeft op 23 april 2014 om 07:51 geantwoord

We hebben de klant verzocht rechtstreeks contact op te nemen met onze klantenservice om de klacht verder in behandeling te kunnen nemen.

Xenos B.V.
Klantenservice

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Xenos een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door ebasarmis