Klacht: Onterecht beboet en bedreigd door controleur

op 15 oktober 2016 over HTM in de categorie Openbaar Vervoer

Het was ‘smorgens vroeg iets voor 08.00, ik heb ingecheckt in tram 9. Direct daarna werd ik gecontroleerd en kreeg ik mededeling dat ik niet was ingecheckt en werd geconfronteerd met een boete van € 55,00. Toen ik hier tegenin ging, omdat dit onterecht was werd ik als een klein kind behandeld, geschoffeerd en had mijn enkel mond te houden, terwijl verbalisant 75519 ronduit de King Kong uithing in de tram (je bent jong en je wilt jezelf vergelden, je hebt geen oren naar wat de persoon tegenover je vertelt). Waar is de menselijke maat van de HTM gebleven? Als je jonge mensen aanneemt in zo’n openbare functie, waarom breng je ze niet wat sociale vaardigheden bij! Gewoon, hoe gaan we met mensen om, het empatisch vermogen is ver te zoeken. Ik ben nu onterecht beboet, geschoffeerd en nog eens bedreigd om afgevoerd te worden naar het politiebureau omdat ik voor mezelf opkwam. Ik reis hierna in ieder geval nooit meer met de HTM!

Nader onderzoek waar het mis is gegaan, waarom ik volgens 'zijn apparaat' niet ingecheckt zou zijn?
Meer empathie, oplossingsgericht en bemiddelend optreden in plaats van meteen een boete voorschrijven.
Beseffen dat een onterechte boete tot emoties leidt en niet meteen de mond van gedupeerden willen dichtsnoeren door dreigingen in de tram te hangen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HTM

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HTM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yade1111