Klacht: onterecht afgesloten

op 04 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

mijn klacht is dat ik bij deze provider afgesloten ben terwijl er geen openstaande factuur is en dan heb ik in 2 weken al zeker 30 x gebeld nadat je minimaal 20 minuten in de wacht staat krijg je te horen sorry we hebben een storing en ja we zien dat u geen openstaande rekening heeft maar we denken dat u vanmiddag wel weer kan bellen en dat hoor ik nu al 2 weken en dat terwijl ik dit nr voor mijn werk nodig heb

nou dit is al de vijfde x in 3 jaar ik wil weg bij simpel en aangezien ik dit nr 0616610708 al sinds 1996 heb en dit nr ook belangrijk voor mijn werk is wil (moet) ik dit nr behouden maar als er een blokkade op je nr is ook al is die onterecht kun je je nr niet mee krijgen naar een andere provider een die niet zo fout aangeschreven staat

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 14:34 geantwoord

Beste klant,

Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door nathasja