Klacht: onterecht afgaan van elektronische poortjes

op 27 december 2017 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag was het weer eens zover! Bij de Hema een aankoop gedaan,. netjes afgerekend natuurlijk en toch gaan de poortjes af bij het verlaten van de winkel.Twee winkelmedewerkers erbij en uiteindelijk blijkt het te liggen aan dat het label van een vest, dat ik een jaar geleden had gekocht . Een van de winkelmedewerkers: “ja, als u hier iets koopt, dan moet u het het label eruit knippen!” Beter was geweest als zij haar excuses namens de Hema had aangeboden tegen een goede klant als ik, want dat ben ik.

Gewenste Oplossing:

Beleid poortjes aanpassen. Bij de Hema gebeurt het relatief erg vaak dat de nieuwe elektronische instelling oude labels weer activeert. Misschien bij instelling hier rekening mee houden. Of grote borden in de winkels hangen dat bij gebruik van Hema spullen van meer dan een 1 jaar oud de poortjes af kunnen gaan! Of winkelmedewerkers leren minder betweterig te reageren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ECouperus