Klacht: Onterecht account geblokkeerd

op 04 september 2018 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben heel erg teleurgestelt in bol.com. ik ben een goede klant van hun ik bestel ook best veel en nu is mijn account geblokkeerd en ik vind dat het onterecht is. Omdat de post niet goed zn werk doet en in het magazijn fouten gemaakt worden kan ik niks aan doen ik heb bewijzen genoeg en dan kan ik ook nog is niemand bereiken van de afdeling ik voel me enorm gekwets door hun.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik iemand van de afdeling te spreken krijg en niet van de klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bol.com

Heeft op 11 september 2018 om 16:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hoi hoi,

We hebben elkaar net gesproken en zijn gelukkig tot een oplossing gekomen.

Met vriendelijke groet,

Jolanda van bol.com
- - -- - --- - -- - - -- - -- - -- - - -- - -- - - - - - - - - - - -- - - - -

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Amanda2018