Klacht: Onterecht abonnement

Fmes op 19 december 2021 over Katja Callens in de categorie Boeken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had 1 keer voor drie maanden meegedaan. Nergens stond dat het abonnement door liep en nu is er weer geld afgeschreven. Al meerder emails geschreven om op te zeggen maar 0.0 reactie. Graag mij volledig afmelden en deze onterechte afschrijvingen stoppen.

Gewenste Oplossing:

Het liefst mijn geld terug en bewijs opzegging abonnement

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Katja Callens over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Katja Callens in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Katja Callens een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Katja Callens

Heeft op 20 december 2021 om 10:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste F,
Bij bestelling is duidelijk aangegeven dat het om een abonnement gaat. Zowel voor als na bestelling.

Met een eenvoudig mailtje naar mij kun je het abonnement stopzetten. Mijn emailadres is [email protected]

Stuur me dus gewoon een mailtje en we lossen het meteen op. Ik hoor graag van je. En houd eventueel je spamfolder in de gaten mocht je geen antwoord in je inbox zien.

Met vriendelijke groeten,

Katja Callens

Alle klachten die gemeld zijn door Fmes